Preambul
VĂ INFORMĂM CĂ PE SITE-UL CHIANTI CATERING SRL ORICE `COMANDA / CERERE / REZERVARE` REPREZINTA `PRE-COMANDA` A UNUI PRODUS SI/SAU SERVICIU PREDEFINIT.
Drept urmare, pe http://www.chianti.ro nu se pot face Comenzi Online cu livrare in aceeasi zi!
Politica de anulare
În cazul în care doriți anularea unei comenzi, trebuie să notificați imediat Chianti Catering Srl, transmițând numărul Comenzii/Cererii/Rezervarii pe mail. De asemenea puteți anunța anularea Comenzii/Cererii/Rezervarii atat pe chatul din site-ul Chianti Catering Srl sau telefonic.
Dacă Chianti Catering Srl acceptă anularea, nu se aplică nicio taxă suplimentară de anulare. Dacă Chianti Catering Srl refuză anularea Comenzii/Cererii/Rezervarii din cauza faptului că livrarea a fost complet pregătită și/ sau Comanda/Cerere/Rezervare este în proces de livrare către locația dumneavoastră, Comanda/Cerere/Rezervare nu poate fi anulată.
Comenzile deja expediate nu vor fi rambursate.
În cazul în care anularea a fost solicitată la timp și Comerciantul a acceptat anularea Comenzii/Cererii/Rezervarii, vă vom returna sau re-credita debitul dumneavoastră cu suma totală în termen de până la 21 zile lucrătoare, incluzând și taxa de livrare inițială, achitată pentru livrarea Produselor/Serviciilor, dacă este cazul.
Comanda/Cerere/Rezervare care a fost livrata la adresa mentionata in Comanda nu se va rambursa, decât dacă motivul este cert din culpa Chianti Catering Srl.
Clientul/Utilizatorul se obligă sa receptioneze Comanda transmisa la adresa indicata in Comanda.
Chianti Catering poate anula o Comanda/Cerere/Rezervare dacă produsul nu este disponibil din diverse motive. În acest caz, vă vom transmite o notificare pe e-mail sau vom discuta telefonic, dacă este cazul, și vă vom returna integral orice plată efectuată.
Chianti Catering poate anula Comanda/Cerere/Rezervare efectuata de către Clientul/Utilizator, fără nicio notificare prealabilă și fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
(a) Neacceptarea de către banca emitenta a cardului Clientului/Utilizatorului, a tranzacției, în cazul plății online;
(b) Invalidarea tranzactiei de către procesatorul de platii agreat de Chianti Catering, în cazul plății online;
(c) Datele furnizate de către Utilizator, pe Platformă sunt incomplete și/sau incorecte;
Politica de retur
Returul, livrarea neconformă sau parțială.
Pentru situațiile în care stocurile pentru anumite Produse/Servicii listate pe Platformă sunt epuizate la momentul plasării Comenzii/Cererii/Rezervarii, Chianti Catering oferă Utilizatorilor săi posibilitatea de a selecta din Platformă alte Produse/Servicii asemanatoare sau eliminarea din Comandă a Produsului epuizat sau anularea integrală a Comenzii sau solicitarea de a fi contactat direct de un reprezentant al Comerciantului pentru soluționarea problemei.
Raportat la opțiunile de mai sus, în cazul în care Chianti Catering Srl poate livra doar o parte a Comenzii/Cererii/Rezervarii (întrucât unele produse sunt indisponibile), un reprezentant al Comerciantului va putea să ia legătura cu dumneavoastră telefonic, pentru a vă informa cu privire la lipsa Produsului/Serviciului din stoc și pentru a propune variante de produse înlocuitoare care au aceleași caracteristici ca produsul epuizat. În cazul în care nu doriți înlocuirea Produsului/Serviciului, aveți dreptul de a opta pentru eliminarea acestuia din Comandă sau pentru anularea integrală a Comenzii/Cererii/Rezervarii.
În oricare dintre situații, veți obține rambursarea sumei achitate pentru Produsul/Serviciul din Comanda/Cererea respectivă, în cazul în care ați optat pentru metode de plată electronică.
Fiind produse/servicii de Catering ce necesita cantitati si/sau costuri de pregatire/preparare/organizare, in vederea livrarii, majore din partea companiei noastre, in cazul în care nu sunteți găsit în vederea livrării Produselor/Serviciilor conform indicatiilor din Comanda/Cerere/Rezervare, după ce reprezentantul Chianti Catering va încerca apelarea dumneavoastră online (mail + Chat) si telefonic, de cel putin trei ori consecutiv, fără succes, livratorul va returna catre Chianti Catering Srl produsele/serviciile din Comanda/Cererea/Rezervarea efectuata, iar dumneavoastră veți pierde contravaloarea produselor/serviciilor deja achitate.
Prin acceptarea Termenilor si Conditiilor, acceptati acest fapt si il asumati in consecinta.
În cazul în care unul sau mai multe dintre Produsele/Serviciile din Comanda/Cerere/Rezervare nu corespund cu Produsele/Serviciile livrate, aveți dreptul de refuza primirea acestora, situație în care contravaloarea Comenzii/Cererii/Rezervarii va fi restituită în totalitate către dumneavoastră în cazul în care ați optat pentru metode de plată electronică.
Acest lucru se va putea face doar pe baza unei sesizari transmise online catre Chianti Catering in care se specifica in detaliu diferentele dintre Produsele/Serviciile din Comanda initiala si Produsele/Serviciile livrate.
Pentru a evita orice neclaritate, veți putea refuza doar recepționarea integrală a Comenzii/Cererii/Rezervarii. Pentru situația în care intenționați refuzarea unuia sau mai multor Produse, dar nu a întregii Comenzi, veți avea posibilitatea de a parcurge procedura de retur în condițiile descrise mai jos.
Dacă după livrare constatați existența unor produse lipsă, neconforme sau deteriorate vă rugam să ne contactați in Help Center-ul din aplicație sau la adresa de e-mail: comenzi@chianti.ro. În conformitate cu art. 11 din Legea 449/2003, în cazul lipsei conformitatii Produselor livrate, puteți solicita înlocuirea produsului sau returnarea produsului si a contravalorii acestuia. Înlocuirea produsului este posibila doar în limita posibilitatii inlocuirii/pregatirii/prepararii acestuia in timp util. Din motive de igienă și protecție a sănătății, înlocuirile sau returnările nu sunt acceptate pentru alimentele gătite sau pentru produsele susceptibile a se deteriora rapid.
Pentru a putea evalua gravitatea situației, va fi necesar să ne transmiteți dovada neconformității (poze, înregistrări video, etc.). În funcție de gravitatea situației și dacă se va constata că reclamația dumneavoastră este întemeiată veți avea dreptul, după caz, la înlocuirea Produsului/Serviciului (acolo unde este posibil) sau la rambursarea totală sau parțială a contravalorii Comenzii/Cererii.
În toate cazurile, cheltuielile de returnare sau înlocuire suplimentare vor fi suportate de dumneavoastră.
Reclamațiile efectuate cu rea-credință și/sau folosirea abuzivă a Platformei, în vederea obținerii contravalorii comenzilor pot atrage suspendarea sau blocarea accesului dumneavoastră in viitor la Platformă.
În cazul în care unul sau mai multe dintre Produsele/Serviciile din Comandă au fost înlocuite iar prețul acestora este mai mare decât prețul Produsului selectat inițial, veți avea dreptul la rambursarea diferenței de preț, dacă înlocuirea a fost realizată fără acordul dumneavoastră prealabil. Prețul Produselor care au înlocuite cu acord prealabil, va fi suportat integral de dumneavoastră, în eventualitatea în care acesta este mai mare decât prețul Produsului selectat inițial.
În cazul în care unul sau mai multe dintre Produsele/Serviciile din Comanda/Cerere lipsesc din comanda livrată, veți avea dreptul la rambursarea sumei achitate pentru Produsul/Serviciul lipsă. Într-un astfel de caz, va trebui să transmiteți dovada prezenței produsului lipsă pe bonul/factura fiscala, sa o evidentiati la receptie și să precizați echipei de livrare acest aspect. De asemenea, trebuie comunicat de indata atat pe mail cat si telefonic incidental catre Chianti Catering Srl.
Chianti Catering Srl, prin reprezentantii sai, vor lua de indata masuri de remediere a acestor aspecte si vor gasi cele mai bune solutii in acest sens.
Pentru a evita orice neclaritate, conform art. 16 din O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în contractele încheiate cu profesionistii, sunt exceptate de la dreptul de retragere produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost realizate la comanda pentru un consumator, precum și produsele din categoria proaspete și congelate, legume–fructe, pește și panificație (produse care sunt susceptibile a se deteriora rapid, cum ar fi cele din clasa de preparate dedicate meniurilor de catering dedicate evenimentelor).
Returnarea Produselor/Serviciilor va fi supusă în orice situație politicii de retur a Chianti Catering Srl, analiza fiind facuta în baza comenzii, facturii emise sau a bonului fiscal și a cărții dumneavoastră de identitate. In urma analizei efectuate, va exista o propunere de solutionare ce trebuie acceptata de ambele parti.
Cheltuielile directe de returnare a Produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului/Utilizator.
Contravaloarea Produselor/Serviciilor din Comanda/Cererea care au fost returnate de dumneavoastră, atât prin denunțarea unilaterală a contractului de vânzare la distanță, în conformitate cu dispozițiile O.U.G.34/2014, cât și pentru motivele de neconfirmitate enumerate mai sus, va fi rambursată în mod direct de Chianti Catering Srl, prin metodele stabilite împreună cu dumneavoastră (numerar, banca, card de credit, vouchere contravaloare, etc).
Pentru oricare motiv de rambursare a sumelor plătite, contravaloarea Produselor/Serviciilor în legătură cu care au fost formulate reclamații și care au fost soluționate în mod favorabil, va fi rambursată în mod direct de către Chianti Catering într-un termen de cel mult 30 de zile, termen ce va începe să curgă de la momentul soluționării reclamației.
Astfel, contravaloarea Produsului/elor si/sau Serviilor va fi restituită după cum urmează: (i) pentru Comenzile achitate cu card bancar prin restituire in contul din care a fost efectuata plata, iar (ii) pentru Comenzile achitate ramburs prin restituirea contravalorii Produsului/elor in contul IBAN pus la dispoziție de către dumneavoastră.
Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand transportul/returul Produselor/Serviciilor, achitata de către dumneavoastră, nu se rambursează.