Termeni de utilizare și condiții contractuale

Data ultimei actualizări: 01.09.2022

Prezentul document vă va ajuta să înțelegeți Termenii de utilizare ai website-ului http://www.chianti.ro , platforma in proprietatea S.C. Chianti Catering Srl si conditiile de colaborare cu Chianti Catering Srl pentru a comanda/achizitiona un produs/serviciu si/sau pentru a putea participa la un proiect planificat, coordonat si/sau organizat direct de Chianti Catering Srl sau de catre Terti Colaboratori/Parteneri ai Chianti Catering Srl.

Prin acceptarea si aprobarea `Termeni si Conditii`, in fapt declarati ca sunteti de acord cu suma politicilor, termenilor si conditiilor prezentate mai jos (vezi continut integral accesand linkurile de mai jos):

Termeni si Conditii + Informatii privind siguranta datelor clientilor + Politica de confidentialitate + Politica de anulare si retur + Politica de livrare + Politica de comercializare

Cuprinsul acestuia este următorul:

  1. Prezentare generală
  2. Definiții
  3. Scopul site-ului
  4. Domeniul de aplicare
  5. Acceptarea termenilor și condițiilor
  6. Comanda / Cerere / Rezervare
  7. Contractul & Procesul de comercializare a serviciilor de catering, livrare & retur 
  8. Link-uri pentru site-uri terțe
  9. Limitarea răspunderii
  10. Utilizarea Platformei
  11. Prelucrarea datelor cu caracter personal
  12. Folosirea cookie-urilor
  13. Revizuiri ale termenilor și condițiilor
  14. Legislație aplicabilă și jurisdicție
  15. Modalități de contact

1. PREZENTARE GENERALĂ

Vă urăm bun venit pe website-ul nostru!

Vă mulțumim că ați ales să ne vizitați și vă informăm că prezentul website aparține SC CHIANTI CATERING SRL, societate cu răspundere limitată, cu sediul social în Roman, Bulevardul Republicii 46 si punct de lucru in Str. Mihai Viteazu 3-5, Jud Neamt, având CUI 17707040 și fiind înregistrată la Oficiul Național al Registrului Comerțului sub numărul J27/984/2005.

Începând cu data de 11.11.2021, societatea noastră a intrat în procedură de reorganizare judiciară (legea 85/2014), conform încheierii civile nr. 215/F din data de 11.11.2021 pronunțată de Tribunalul Neamț în dosarul nr.3022/103/2021, ceea ce reprezintă pentru clienții noștri continuarea întocmai a activității noastre și onorarea fiecărei promisiuni făcute (contracte, oferte, produse, servicii).

În obiectul de activitate al societății CHIANTI CATERING SRL sunt autorizate Activități de Restaurante (CAEN 5610) si  Catering si Organizare de evenimente (CAEN 5621) ce se pot comercializa atat prin relatii/vanzari directe, prin interactiuni fizice cu fiecare Client, cat si prin utilizarea platformei online dedicata acestor servicii (http://www.chianti.ro) prin intermediul careia  vom permite Clientilor nostri sa poata sa:

  • Vizualizeze produse si/sau servicii comercializate de Chianti Catering Srl
  • Ceara o Oferta Personalizata legata de un Produs/Serviciu/Proiect listat
  • Comande un Produs/Serviciu din paginile dedicate
  • Rezerve un salon disponibil pentru o anumita data
  • Efectueze plati online securizate pentru produsele & serviciile comandate
  • Comunice pe servicii tip `Chat` cu reprezentantii companiei

Aceste produse si/sau servicii se vor gasi prezentate si detaliate pentru a fi cerute, comandate si/sau rezervate atat ca produse si servicii cat si ca pachete de servicii si/sau produse predefinite.

VĂ INFORMĂM CĂ PE SITE-UL CHIANTI CATERING SRL ORICE `COMANDA/REZERVARE` REPREZINTA `PRE-COMANDA` A UNUI PRODUS  SI/SAU SERVICIU PREDEFINIT.

Drept urmare, pe http://www.chianti.ro  nu se pot face Comenzi Online cu livrare in aceiasi zi!

2. DEFINIȚII

În înțelesul și aplicarea prezentului document, următorii termeni vor avea sensul indicat după cum urmează:

„Client/Utilizator” / „Dumneavoastră”, ”al dumneavoastră”, “ale voastre” se referă la persoana/persoanele care accesează site-ul sau aplicația și plasează o Comandă/Cerere/Rezervare, după caz, cu privire la orice Produs sau Serviciu listat/oferit prin intermediul platformei http://www.chianti.ro

”Comandă” înseamnă o `pre-comandă` plasată de catre un Utilizator/Client către Chianti Catering Srl prin intermediul platformei http://www.chianti.ro cu privire la Produsul/Produsele/Serviciile selectat/e de acesta.

”Cerere de oferta” / ”Cerere oferta”  / ”Cere oferta personalizata”  înseamnă o cerere plasată de catre un Client/Utilizator prin intermediul unor formulare existente pe http://www.chianti.ro, cerere de oferta ce va fi transmisa pe mail catre Chianti Catering Srl pentru ca un Client/Utilizator sa poata primi Informatii / Clarificari /  Oferte despre unul sau mai multe Produse/Servicii listate pe http://www.chianti.ro

”Configurator meniuri evenimente„ – un instrument online facil pus la dispozitia clientilor de Chianti.ro pentru a-si putea configura simplu/de acasa un meniu personalizat  – vezi: https://chianti.ro/meniuri/

`Rezervare` inseamna o Comanda de Rezervare  plasata si platita de catre un Client/Utilizator pentru a rezerva unul dintre saloanele noastre, operatiune ce se va face prin intermediul platformei noastre http://www.chianti.ro in baza unui `Contract`/ `Factura`.

”Contract” înseamnă un acord cert între Clientul/Utilizator și Chianti Catering Srl referitor la rezervarea unui Salon listat a fi disponibil pe site-ul http://www.chianti.ro ,  pentru o data prestabilita, pe baza unei Taxe de Rezervare si a unei facturi conexe fiecarui serviciu de rezervare listat, toate aceste facilitati fiind operabile/securizate pe site-ul http://www.chianti.ro

„Document” înseamnă orice referire la prezentul document, la Politica de confidențialitate, Politica cookie, la orice formular de comandă/ rezervare/cerere și la instrucțiunile de plată prevăzute pentru Client/Utilizator.

“Livrare” se referă la serviciile si/sau produsele pe care CHIANTI CATERING SRL prin intermediul http://www.chianti.ro si le asuma a le livra ca produse/servicii clientilor sai.

“Noi”, “ale noastre” și “chianti.ro” se referă la societatea CHIANTI CATERING SRL, astfel cum a fost identificată la punctul 1 al prezentului document.

”Pachete servicii predefinite” – reprezinta suma meniurilor si serviciilor necesare desfasurarii unui eveniment, gandite si impachetate de catre profesionistii nostri, la îndemana oricarui client si in sprijinul acestuia pentru a-si putea rezerva un eveniment, întelegand dinainte continutul serviciului de catering ce va fi implementat la cererea acestuia (aceste pachete trebuie analizate cu atentie de fiecare client, adaptate necesitatilor in functie de tipul evenimentului si invitati, iar cele potrivite pot fi contractate exact in forma definita sau pot fi personalizate, ulterior, la cerere) – https://chianti.ro/pachete-servicii-predefinite-2/    

”Platforma” se referă la website-ul nostru http://www.chianti.ro sau la orice alta pagina digitala conexa acestuia, acolo unde oferim spre comercializare produsele și/sau serviciile noastre.

„Politica de confidențialitate” se referă la documentul ce cuprinde regulile privind protecția datelor cu caracter personal, în conformitate cu care sunt prelucrate datele dumneavoastră.

“Produsele/Serviciile” înseamnă orice gama de produse și/sau servicii aflate în meniul/catalogul/paginile digitale ale http://www.chianti.ro, oferite spre comercializare la distanță și care pot fi Comanda/Rezerva sau Cerute spre ofertare de Clientii/Utilizatori ai Chianti Catering Srl prin intermediul platformei http://www.chianti.ro

`Proiect / Proiecte` inseamna orice eveniment/activitate/petrecere care are o data certa de inceput si una certa de finalizare, care are elemente de singularitate ce tin de `concept`, `organizare`, `servicii`, `produs`, `pret`, `forma de livrare a serviciilor si/sau produselor comandate`. Exemple de proiecte ce se organizeaza la NOI de parteneri/colaboratori ai Chianti Catering, sau chiar de NOI, sunt: Organizarea Petrecerii de Revelion, Organizarea de Micro-Revelioane, uTOPIA,  uTOPIA EVENTsuTOPIA Jr., Etc… 

“Serviciul” sau “Servicii” înseamnă orice serviciu care se poate furniza și solicita prin intermediul platformei http://www.chianti.ro, respectiv facilitarea încheierii Contractului, transmiterea unei Oferte sau livrarea unor servicii către Clientul/Utilizator, toate in baza Cererii/Comenzii/ Rezervarii efectuate online de acesta.

”Serviciul Gift Rezervare” (vezi 6.2. – descrierea serviciului) – înseamnă serviciul pus de Chianti Catering la dispoziția clientului prin care acesta și va putea recupera, în anumite condiții, 100% valoarea achitată in prealabil a facturii de rezervare a unei Date sau a unui Salon preferat pentru organizarea unui eveniment. 

uTOPIA” înseamnă un proiect ce se desfasoara in unul dintre saloanele Chianti Catering, organizat de tineri si dedicat tinerilor, care indeplinesc cumulativ urmatoarele conditii: sunt elevi sau studenti, au calitate de membru si pot demonstra daca se cere acest lucru si accepta `Termeni si Conditii` de pe acest site. Minorii trebuie să ceară, să obțină și să demonstreze acceptul părinților/tutorilor legali pentru a putea participa la evenimentele organizate de noi sau terți colaboratori. 

„Voucher” , „Cupon” înseamnă un cupon valoric, cu scop multiplu, care reprezintă o modalitate de rambursare, compensare sau recompensare de valoare variabila care poate fi folosit ca metoda de plata pentru toate comenzile plasate direct catre operatorii/reprezentantii nostri, sau cu cardul de debit sau credit pentru achiziționarea de Produse/Servicii de pe http://www.chianti.ro

„Voucher”, „Cupon” poate fi comercializat/livrat direct catre clienti prin operatorii/reprezentantii nostri, sau prin intermediul acestui website, ca un serviciu predefinit ce ofera discounturi preferentiale acordate clientilor/utilizatorilor inainte de a face CheckOut, pe baza politicilor Chianti Catering Srl ce vor fi publicate ca Promotii pe http://www.chianti.ro 

3. SCOPUL SITE-ULUI

http://www.chianti.ro este o platformă online ce permite CLIENTILOR/UTILIZATORI să:

  • Vizualizeze produse si/sau servicii comercializate de Chianti Catering Srl
  • Ceara o Oferta Personalizata legata de un Produs/Serviciu listat
  • Comande un produs
  • Sa ceara o oferta despre un serviciu sau un pachet de produse & servicii
  • Rezerve un salon disponibil pentru o anumita data
  • Efectueze plati online securizate pentru produsele & serviciile comandate
  • Comunice pe servicii tip `Chat` cu reprezentantii companiei

Acest site comercializeaza si asuma in relatiile cu Clientul/Utilizatorul doar produsele si serviciile listate pe http://www.chianti.ro, cu respectarea prezentelor condiții.

4. DOMENIUL DE APLICARE

Platforma poate fi utilizată, în vederea plasării de Comenzi/Cereri/Rezervari numai de Clientii/Utilizatorii care îndeplinesc cumulativ următoarele cerințe:

– Completarea corectă a tuturor câmpurilor obligatorii ale formularului de înregistrare în care se solicită date cu caracter personal precum: nume, prenume, numele de utilizator, adresa de e-mail, adresa de livrare, numărul de telefon și datele specifice efectuarii in conditii de siguranta a platilor online (numar si date card, cont, OP, etc.) + Acceptarea Tuturor Termenilor și Condițiilor de utilizare.

5. ACCEPTAREA TERMENILOR ȘI CONDIȚIILOR

Accesul și utilizarea acestui Site sunt supuse condițiilor de utilizare descrise în prezentul document și legislației aplicabile in Romania.

Vă rugăm să parcurgeți cu atenție termenii și condițiile prezentate, întrucât accesând și utilizând Platforma, acceptați aceste condiții și luați cunoștință că orice alte acorduri între Dumneavoastră și Chianti Catering Srl sunt înlocuite prin prevederile `Termenilor de utilizare și condițiilor contractuale`.

DACĂ NU SUNTEȚI DE ACORD SAU NU ACCEPTAȚI, FĂRĂ LIMITĂRI, TERMENII DE UTILIZARE ȘI CONDIȚIILE CONTRACTUALE ALE PLATFORMEI, VA RUGĂM SĂ PĂRĂSIȚI PLATFORMA.

Termenii și condițiile împreună cu Politica de confidențialitate, orice Formular de plată și Instrucțiunile de plată, constituie întregul Acord între părți.

Niciun alt termen exprimat sau implicit nu vor fi avute în vedere ca fiind parte a acestui Acord.

În caz de conflict între termenii și condițiile contractuale și orice alți termeni sau alte prevederi de pe Platformă, prezentul document va prevala.

Chianti Catering Srl poate dispune imediat încetarea prestării oricăror Servicii în legătură cu Dvs., sau poate înceta în general să ofere sau vă poate refuză accesul la Servicii sau la oricare porțiune din acestea, în orice moment, în cazul nerespectării Termenilor de utilizare și Condițiilor contractuale, precum și în orice situație în care Chianti Catering are suspiciunea rezonabilă despre utilizarea cu rea credință a Serviciilor și Platformei: http://www.chianti.ro

De asemenea, dacă Clientul/Utilizatorul furnizează informații false, inexacte sau incomplete, dacă Chianti Catering Srl consideră că există motive suficiente privind veridicitatea, exactitatea și caracterul complet al acestora, Chianti Catering Srl poate refuză accesul prezent sau viitor la Platformă sau utilizarea Platformei sau a oricărei părți a conținutului și/sau serviciilor acesteia.

Chianti Catering nu poate garanta identitatea Utilizatorilor înregistrați și, prin urmare, nu poate fi trasă la răspundere pentru nici o utilizare a identității Clientului/Utilizatorului de către orice terț neînregistrat.

Clientii/Utilizatorii sunt obligați să notifice imediat Chianti Catering Srl cu privire la orice aspect legat de Confidentialitatea datelor.

6. COMANDA/REZERVARE

VĂ INFORMĂM CĂ PE SITE-UL CHIANTI CATERING SRL ORICE `COMANDA  /CERERE/ REZERVARE` REPREZINTA `PRE-COMANDA` A UNUI PRODUS  SI/SAU SERVICIU PREDEFINIT.

Drept urmare, pe http://www.chianti.ro  nu se pot face Comenzi Online cu livrare in aceeasi zi!

6.1. PLASAREA COMENZII/CERERII/REZERVAREA 

Chianti Catering publică pe Platformă Produsele/Serviciile, specificatiile și detaliile referitoare la acestea pentru a putea fi comercializate.

Chianti Catering nu va accepta nicio răspundere sau obligație pentru actualizarea disponibilității Produselor/Serviciilor listate pe Platformă, acest demers fiind în totalitate în responsabilitatea acesteia.

Livrarea bunurilor și serviciilor achiziționate de pe Platformă sunt destinate numai consumului propriu sau celui asociat unui serviciu de Catering pentru un eveniment, Clientul/Utilizatorul, garantând că bunurile achiziționate nu sunt pentru revânzare și acționând în calitate de Cumpărător, în nume propriu și nu ca Intermediar pentru o altă Terta parte.

În conformitate cu legislația actuală, Chianti Catering nu comercializează decat Produse si Servicii specifice organizarii de evenimente si/sau Serviciilor de livrare pe baza de Pre-Comanda in sistem Catering.

Vă rugăm să rețineți că oricare dintre produse pot contine ingrediente și aditivi specifice felurilor de mâncare și băuturilor care ar putea provoca alergii și intoleranțe, astfel cum acestea sunt listate în platformă si dacă un Client/Utilizator este alergic la orice ingrediente, recomandăm să contacteze telefonic Chianti Catering pentru informații despre ingredientele folosite și alergenii prezenți, înainte de a plasa o Comandă/Cerere.

Atunci când plasați o comandă pe Platformă, vi se va cere să accesați formulare specifice prin introducerea adresei email și a altor date personale. Trebuie să vă asigurați că vă păstrați în siguranță combinația acestor detalii și nu oferiți aceste informații către o terță parte.

Vom lua toate măsurile rezonabile, pentru a păstra detaliile comenzilor dumneavoastră și securitatea plății, dar în absența neglijenței din partea noastră nu putem fi răspunzători pentru orice pierdere pe care o puteți suferi dacă un terț dobândește acces neautorizat la datele pe care le furnizați în momentul accesării sau plasării unei comenzi pe Platformă.

Prin finalizarea COMANDA/REZERVARE, confirmați că toate datele furnizate, necesare procesului de comandă, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării COMANDA/REZERVARE.

Prin finalizarea COMANDA/REZERVARE, sunteți de acord ca Comerciantul, Chianti Catering sau o Terță parte ce asigură livrarea Produselor să vă contacteze telefonic in orice situatie in care este necesara contactarea Dvs in calitate de Client/Utilizator.

Orice comandă pe care o plasați este condiționată de disponibilitatea produselor, a datei de organizare a evenimentului si a capacitatii de livrăre a produselor si/sau serviciilor dorite.

În cazul în care un detaliu al COMANDA/REZERVARE este incorect, trebuie să informați imediat cu privire la acesta prin telefon sau prin e-mail Chianti Catering Srl la: comenzi@chianti.ro

În cazul în care Produsele/ Serviciile dorite prin  COMANDA/REZERVARE sunt disponibile, Chianti Catering Srl va accepta Comanda/Cererea/Rezervarea și va confirma Clientului/Utilizator detaliile in cel mai scurt timp.  

Dacă detaliile COMANDA/REZERVARE sunt corecte, Comanda/Cererea/Rezervarea va fi confirmată in cel mai scurt timp printr-un e-mail ce va fi transmis Clientului/Utilizatorului.

Mesajul de confirmare va specifica detaliile de comanda si cele legate de livrare.

Dacă livrarea COMANDA/REZERVARE nu este posibilă, vă vom înștiința printr-un e-mail sau apel telefonic.

Potrivit legislației in vigoare, băuturile alcoolice pot fi cumpărate doar de persoanele care au împlinit 18 ani. La efectuarea unei comenzi ce include băuturi alcoolice Clientul/Utilizatorul confirmă că are cel puțin vârsta de 18 ani. Cu toate acestea, livrarea unei comenzi care conține băuturi alcoolice poate fi anulată în orice moment dacă se constată, prin orice mijloace, în orice moment, inclusiv la momentul livrării efective, că persoana care a plasat COMANDA/REZERVARE este minoră.

6.2. SERVICII GIFT REZERVARE / VALBILE PENTRU REZERVAREA UNEI DATE SI A UNUI SALON:

  • Se vor emite facturi pentru: `SERVICII GIFT REZERVARE`, servicii ce sunt valabile pentru rezervarea unui SALON (oricare dintre cele trei saloane ale Chianti Catering ce este disponibil pentru o zi si un interval de ore prestabilit, conform preferințelor clientului) sau rezervarea unei DATE (pentru organizarea unui serviciu de catering la o anume adresa si o anume data preferată de client) ce se doresc a fi ocupate/contractate din timp pentru organizarea unui eveniment. 
  • `SERVICII GIFT REZERVARE` sunt valabile doar pentru o data prestabilita ce va fi agreata de părți prin discuții si comanda si se vor regăsi ca valoare și referințe  pe factura emisa/transmisa clientului;
  • IMPORTANT: valoarea `SERVICII GIFT REZERVARE` (valoare ce se va regăsi in factura emisa pentru rezervare si va fi achitata de Client in avans), va fi scăzută 100% din valoarea facturii finale care va fi emisa Clientului după implementarea evenimentului, doar daca Clientul își va executa serviciul/evenimentul la data prestabilita ce a fost stipulata/trecuta in comanda/factura  emisa prin care care s-a efectuat plata si rezervarea. Plata pentru acest serviciu/factura se poate face online, cu cardul sau prin casa Chianti Catering prin eliberarea unui bon fiscal ce va fi înmânat Clientului sau unui Mandatar al acestuia.

6.3. ANULAREA COMANDA/REZERVARE

În cazul în care doriți anularea unei comenzi, trebuie să notificați imediat Chianti Catering Srl, transmițând numărul COMANDA/REZERVARE pe mail. De asemenea puteți anunța anularea COMANDA/REZERVARE atat pe chatul din site-ul Chianti Catering Srl sau telefonic.

Dacă Chianti Catering Srl acceptă anularea, nu se aplică nicio taxă suplimentară de anulare. Dacă Chianti Catering Srl refuză anularea COMANDA/REZERVARE din cauza faptului că livrarea a fost complet pregătită și/ sau COMANDA/REZERVARE este în proces de livrare către locația dumneavoastră, COMANDA/REZERVARE nu poate fi anulată.

Comenzile deja expediate nu vor fi rambursate.

În cazul în care anularea a fost solicitată la timp și Comerciantul a acceptat anularea COMANDA/REZERVARE, vă vom returna sau re-credita debitul dumneavoastră cu suma totală în termen de până la 21 zile lucrătoare, incluzând și taxa de livrare inițială, achitată pentru livrarea Produselor/Serviciilor, dacă este cazul.

COMANDA/REZERVARE care a fost livrata la adresa mentionata in Comanda nu se va rambursa, decât dacă motivul este cert din culpa Chianti Catering Srl.

Clientul/Utilizatorul se obligă sa receptioneze Comanda transmisa la adresa indicata in Comanda, fiind direct responsabil pentru datele de livrare furnizate.

Chianti Catering poate anula o COMANDA/REZERVARE dacă produsul nu este disponibil din diverse motive. În acest caz, vă vom transmite o notificare pe e-mail sau vom discuta telefonic, dacă este cazul, și vă vom returna integral orice plată efectuată.

Chianti Catering poate anula COMANDA/REZERVARE efectuata de către Clientul/Utilizator, fără nicio notificare prealabilă și fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:

(a) Neacceptarea de către banca emitenta a cardului Clientului/Utilizatorului, a tranzacției, în cazul plății online;

(b) Invalidarea tranzactiei de către procesatorul de platii agreat de Chianti Catering, în cazul plății online;

(c) Datele furnizate de către Utilizator, pe Platformă sunt incomplete și/sau incorecte;

7. CONTRACTUL – Procesul de comercializare a serviciilor de catering, Pretul, Livrarea & Returul

Prin plasarea COMANDA/REZERVARE pe Platforma noastră, astfel cum este descrisă la punctul 6 al prezentului document, Clientul/Utilizatorul stabilește cu NOI, doua relații contractuale:

  1. Pentru `Produsele` listate pe Platformă care pot fi pre-comandate, se considera încheiat un contract între Dumneavoastră (Client/Utiliztor) și Chianti Catering Srl;
  2. Pentru furnizarea `Serviciilor` listate pe Platformă care pot fi pre-comandate, se considera încheiat un contract între Dumneavoastră (Client/Utiliztor) și Chianti Catering Srl.

Vă rugăm să aveți în vedere că furnizarea detaliilor de livrare corecte și complete, la momentul COMANDA/REZERVARE, este responsabilitatea dumneavoastră, Chianti Catering exonerându-se de răspundere pentru orice incident sau pagubă ce ar putea surveni din neintroducerea unei adrese de livrare corecte. Utilizatorul garantează că detaliile cu privire la comanda/cerere si la adresa de livrare introdusă sunt corecte și complete la momentul realizarii: COMANDA/REZERVARE.

De asemenea, trebuie să existe garanția faptului că există fonduri suficiente pentru efectuarea plății.

Procesul de comercializare a `Serviciilor de Catering` implica 7 pasi. Anumiti pasi se vor executa prin intermediul acestui site, altii nu. Hai sa vedem care sunt cei 7 pasi si ce reprezinta fiecare…

  1. Cerere client (clientul poate cere un serviciu completand un formular. Ex: https://chianti.ro/contact/ );
  2. Chianti Catering ofera consiliere de specialitate gratuita clientului – pentru organizarea unui eveniment sau pentru completarea corecta a unui formular de cerere de oferta ce poate include meniurile/serviciile listate pe https://chianti.ro/meniuri-eveniment/  –  consilierea se poate asigura prin intermediul serviciului de Chat, pe mail sau telefonic in functie de disponibilitatea partilor;
  3. Chianti Catering inainteaza o prima propunere clientului – Chianti Catering, prin reprezentantii sai, va raspunde in scris/telefonic cererii clientului care a trecut prin etapele descrise la P.1/P.2 si va inainta/discuta/prezenta acestuia unul sau mai multe pachete predefinite de servicii de catering; Drept urmare, va discuta telefonic cu clientul sau va transmite clientului pe serviciul de Chat sau pe mail (in functie de datele de contact alese de client la momentul cererii de oferta) atat referinte de pret (estimate in lei/euro) pentru fiecare pachet de servicii ofertat/agreat cat si un link cu descrierea explicita a fiecarui serviciu; În urma acestor discutii, clientul poate face diferite ajustari de continut si/sau valoare si va primi din partea Chianti Catering o Oferta/Pachet Standard;
  4. Verifica disponibilitatea datei/salonului – Clientul cere/primeste informatii legate de disponibilitatea unei date sau a unui salon preferat pentru organizarea unui eveniment – https://chianti.ro/saloane/
  5. Rezervare data – clientul poate achita online (sau direct la casieria noastra), pe baza facturii emise, prin intermediul chianti.ro rezervarea unei date/unui salon disponibil/agreat (in urma discutiilor legate de disponibilitatea unei date sau a unui salon purtate cu reprezentantii Chianti Catering, clientul va primi o confirmare de rezervare, o factura si un link pentru a putea face plata online daca asa a optat);
  6. Ajustari finale eveniment – cu minim 14 zile inainte de data evenimentului, clientul discuta, ajusteaza si negociaza ultimele cerinte legate de meniurile/serviciile dorite a fi executate/prestate. Aceste discutii conduc la:
    • ajustari de servicii si valoare pe baza pachetului de servicii de catering agreat/ofertat initial – vezi mai sus – P.3 sau, daca se partile convin in acord, se pot produce discutii, negocieri si schimbari de pachet de servicii (meniuri, servicii, valoare);
    • emiterea/transmiterea din partea Chianti Catering a trei documente: Contract de prestari servicii, Oferta personalizata finala care defineste serviciile si o factura proforma (acest proces/pas nu include direct site-ul chianti.ro);
  7. Executie eveniment
    • Chianti Catering presteaza serviciul de catering promis/ofertat final (executa serviciile personalizate agreate prin pachetul de servicii ofertat/facturat);
    • Clientul primeste/beneficiaza de serviciul de catering ofertat final  si semneaza un Proces Verbal de executie prin care va valida/atesta implementarea serviciilor la calitatea promisa /agreata de parti;
    • In urma semnarii acestui Proces Verbal, clientul achita contravaloarea serviciilor prestate direct catre reprezentantii Chianti Catering, conform intelegerii si pe baza facturii emise, la fata locului, fara a implica direct site-ul chianti.ro ;

7.2. PREȚUL ȘI PLATA

Toate prețurile listate de către Chianti Catering pe Platformă reflectă prețul la momentul includerii în listă. În funcție de context, Chianti Catering poate modifica prețurile Produselor/Serviciilor prezentate pe Platformă fara a afecta Comenzile/Rezervarile deja realizate.

Pe aceasta platforma se vor afisa/comercializa preturi pentru:

– PRODUSE si LIVRARI DE PRODUSE – se va factura mancarea si livrarea acesteia in sistem catering (doar pe baza de Pre-Comanda)

Pe platforma www.chianti.ro vor fi clar definite atat preturile, referintele de produs cat și taxele de livrare pentru fiecare Produs comercializat ce poate fi comandat.

Preturile pentru Serviciile de catering nu vor fi listate pe www.chianti.ro. si in consecinta, nu vor fi 100% comercializate prin intermediul acestui site.  

Serviciu de catering = mai multe meniuri/feluri de mancare si/sau servicii care ajuta un client la organizarea si implementarea unui eveniment si care se pot personaliza in timp.

Preturi `SERVICII GIFT REZERVARE`

–  Preturile pentru aceste servicii definite la Cap 6.2. nu se vor publica pe site fiind variabile si negociabile, ci se vor discuta în prealabil de parti (Chianti Catering si Client) telefonic, pe mail sau prin serviciul de chat, se vor agrea si comunica clientului înainte de a se emite factura;

– Specificam ca aceste servicii pot avea preturi distincte in funcție de: tipul evenimentului (nunta, corporate, aniversare, etc), perioada dorita pentru organizarea evenimentului (sezon sau extra-sezon) si numărul de participanți; 

Orice pret afisat in paginile noastre pentru un serviciu de catering este doar o simpla informare, ca referinta minima de pret pentru un eveniment ce include niste repere fixe de produse/servicii. Aceste referinte de pret au rolul de a informa clientul cu privire la valorile minime de la care se pot presta anumite servicii/categorii de evenimente si nu reprezinta un pret final asociat unui serviciu/pachet de servicii care sa fie livrabil si/sau facturabil pe acest site.

Pentru Serviciile de catering, www.chianti.ro  va publica doar liste cu pachete de servicii predefinite ce au rol de indrumare si/sau ghidare a clientului pentru a cere si primi o oferta de pret personalizata. Aceste pachete nu vor avea preturi listate/afisate pe acest site deoarece este aproape imposibil sa estimezi un serviciu de acest gen ce se poate implementa si personaliza pana la maxim peste 36 de luni de la data rezervarii. Pentru detalii, vezi `Procese de comercializare a serviciilor de catering`.

Iată câteva informații în acest sens:

  • Un eveniment poate avea modificari multiple de produse/servicii: Un eveniment este unic si poate fi personalizat/adaptat ca produs/serviciu in mai multe etape (vezi procesul de comercializare in 7 pasi). In consecinta, preturile pentru aceste produse/servicii vor fi discutate si negociate distinct cu fiecare client in functie de specificatiile finale ale clientului pentru organizarea unui eveniment;
  • Un eveniment poate avea termene de livrare/executie foarte mari: Sunt evenimente care se pot planifica la o anumita data si se pot executa la o data viitoare,  de pana la peste trei ani (36 de luni) fata de data initiala a rezervarii/cererii. Drept urmare, Chianti Catering isi rezerva dreptul de a negocia si ajusta preturile pentru un produs/serviciu de catering in functie de data organizarii evenimentului, cerintele personalizate ale clientului si inflatie (costuri & cheltuieli materii prime si/sau costuri legate de servicii).

De aceea, preturile acestor servicii se vor discuta, agrea si factura clientului la final, inainte cu maxim 14 zile de data executarii evenimentului fara a implica tot acest proces pe site-ul www.chianti.ro.  

Ajustari preturi & produse:

Chianti Catering își rezervă dreptul de a modifica preturile, produsele și serviciile disponibile spre vânzare pe Platformă in orice moment fara a afecta insa Produsele/Serviciile deja comandate si/sau achitate de catre Clientul/Utilizator.

Toate prețurile afisate pe site sunt în RON. TVA-ul va fi inclus in pretul afisat pe site.

Toate taxele de livrare ale Chianti Catering vor fi listate in procesul de comanda sau in Check-out inainte de plata . Taxele de livrare pot varia în funcție de distanța locatiei Clientului/Utilizatorului față de Chianti Catering Srl, momentul zilei de plasare a unei comenzi, sau alte evenimente de forță majoră în afara controlului Chianti Catering Srl, aspecte ce pot determina creșterea taxelor de livrare.

Serviciul nostru de livrare este organizat pe 6 zone si deservește 90 de localitati in jurul Municipiului Roman. Astfel:

Zona 0 – 0 lei – Gratuit

Municipiul Roman

Zona 1 – 10 lei 

Lutca, Cordun, Horia

Zona 2 –  15 lei 

Cotu Vames, Gadinti, Sagna, Tamaseni, Adjudeni, Izvoarele, Simionesti, Pildesti, Sabauani, Trifesti, Secuienii Noi, Basta, Ion Creanga

Zona 3 – 21 lei 

Vulpasesti, Buruienesti, Bira, Mircesti, Rachiteni, Gheraiesti, Tetcani, Iugani, Gheraiestii Noi, Miron Costin, Dulcesti, Rosiori, Corhana, Bogzesti, Butnaresti, Uncesti, Secuieni, Stejaru, Izvoru, Muncelu, Recea, Icusesti, Averesti, Bunghi

Zona 4 –  27 lei 

Rotunda, Doljesti, Buhonca, Rediu, Negresti, Stanita, Todireni, Poienile Oancei, Causeni, Boghicea, Slobozia, Oteleni, Butea, Miclauseni, Barticesti, Botesti, Nisiporesti, Carlig, Poiana, Britcani, Munteni, Moreni, Bozienii de Sus, Ruginoasa, Budesti, Faurei, Climesti, Giulesti, Barjoveni, Moldoveni, Baratca, Darloaia, Balusesti, Spiridonesti, Rocna, Batranesti, Valea Ursului, Chilii, Bucium, Poienari, Pancesti

Zona 5 –  33 lei 

Ghidion, Veja, Nistria, Valeni, Micsunesti, Giurgeni

Aceste preturi pot fi periodic  schimbate in functie de costuri, inflatie, etc., acest aspcet fiind la dispoziția Chianti Catering. Clientul va vedea aceste modificari in Check-Out inainte de a plati produsul  sau in Termeni si Conditii.

Taxele de livrare pot fi majorate în cazul în care Clientul/Utilizatorul furnizează informații ulterioare prin care modifică Comanda/Rezervarea inițială, spre exemplu, prin schimbarea adresei de livrare sau adăugarea unei/unor adrese suplimentare.

Prețul total al Comenzii, inclusiv taxele de livrare și alte cheltuieli vă vor fi afișate pe site în momentul plasării COMANDA/REZERVARE. Plata integrală trebuie efectuată pentru toate Produsele/Serviciile ce se pot Comanda, conform specificatiilor conexe fiecarui produs/serviciu/pachet comercializat.

Plata poate fi făcută în numerar la livrare sau online, prin sistemul securizat de plati pus la dispozitie in cadrul Platformei. Plata online poate fi realizata atat prin Card cat si prin OP din contul Clientului/Utilizatorului.

Dacă alegeți plata online, aceasta va trebui efectuată odata cu efectuarea unei Comenzi/Rezervari. Pentru a se asigura un sistem securizat de cumpărături online, detaliile cardului dumneavoastră de debit/credit vor fi criptate pentru a preveni posibilitatea de a fi interceptate de către terțe persoane. De asemenea, banca dumneavoastră emitentă a cardului al cărui posesor sunteți poate efectua controale de securitate și vă poate confirma plasarea/plata unei Comenzi sau Rezervari.

Plățile online de pe platforma noastra vor fi procesate de către NETOPIA Payments SRL, o societate cu răspundere limitata înregistrată în Romania, la adresa Bd. Dimitrie Pompeiu nr 9-9A, Iride Business Park, Cladirea nr. 24, camera 4C, et. 4, sector 2, 020335, BUCUREȘTI.

7.3. LIVRAREA

Chianti Catering Srl se ocupă de pregătirea Comenzii, de livrarea Comenzii dumneavoastră la locul solicitat si/sau de livrarea Serviciilor de Catering comandate.

Chianti Catering va comunica cu Dvs dacă există probabilitatea nerespectării timpului de livrare estimat/planificat.

Fiecare produs comandat poate fi ridicat de catre Client le adresa noastra (Mihai-Viteazu 3-5) sau poate fi livrat de noi, conform programului de livrari listat pe site.

Durata livrării Comenzii furnizată de către NOI este aproximativă și poate varia în funcție de mai mulți factori (Ex. condiții meteo, condiții de trafic, forta majora, etc.).

Fiecare Comanda/Cerere va fi livrată la adresa indicată de către dumneavoastră la momentul plasării COMANDA PRODUS.

Comanda Dvs. se va efectua/procesa pe pagina dedicata: https://chianti.ro/produse/     pentru a fi livrata in sistem catering (pe baza de pre-comenzi, cu minim 48 ore inainte de data si ora dorita de livrare);

Comanda se poate achita online cu cardul, prin OP direct din contul bancar sau cu numerar la livrare;

Pentru Municipiul Roman, serviciul de livrare a produselor listate pe pagina https://chianti.ro/produse/ este gratuit;

Serviciul de livrare acopera o zona de cca. 30 km in jurul orasului Roman, in aproximativ 90 de localitati, configurate pe site-ul nostru in 6 zone. Astfel:

Zona 0

  • Municipiul Roman

Zona 1 

  • Lutca, Cordun, Horia

Zona 2 

  • Cotu Vames, Gadinti, Sagna, Tamaseni, Adjudeni, Izvoarele, Simionesti, Pildesti, Sabauani, Trifesti, Secuienii Noi, Basta, Ion Creanga

Zona 3 

  • Vulpasesti, Buruienesti, Bira, Mircesti, Rachiteni, Gheraiesti, Tetcani, Iugani, Gheraiestii Noi, Miron Costin, Dulcesti, Rosiori, Corhana, Bogzesti, Butnaresti, Uncesti, Secuieni, Stejaru, Izvoru, Muncelu, Recea, Icusesti, Averesti, Bunghi

Zona 4

  • Rotunda, Doljesti, Buhonca, Rediu, Negresti, Stanita, Todireni, Poienile Oancei, Causeni, Boghicea, Slobozia, Oteleni, Butea, Miclauseni, Barticesti, Botesti, Nisiporesti, Carlig, Poiana, Britcani, Munteni, Moreni, Bozienii de Sus, Ruginoasa, Budesti, Faurei, Climesti, Giulesti, Barjoveni, Moldoveni, Baratca, Darloaia, Balusesti, Spiridonesti, Rocna, Batranesti, Valea Ursului, Chilii, Bucium, Poienari, Pancesti

Zona 5 

  • Ghidion, Veja, Nistria, Valeni, Micsunesti, Giurgeni

In functie de valoarea cosului de comanda si/sau distanta pana la locatia unde se va transporta comanda, livrarea poate fi gratuita sau poate avea un cost suplimentar (vezi preturi livrare mai sus in `Preturi` sau in check-out urmand comanda produsului de pe pagina https://chianti.ro/produse/)

Serviciul de livrare pentru produsele listate pe https://chianti.ro/produse/ se va efectua in urmatoarele zile si intervale orare:

  • Marti – Duminica: 10.00 – 16.00
  • Luni nu se fac livrari

În cazul în care livrarea se realizează prin intermediul contractorilor Chianti Catering sau o parte terță a livrării care este atribuită de către Chianti Catering altor furnizori, vom depune toate eforturile să livrăm în timp util Comanda/Cererea. Nu ne asumăm răspunderea pentru orice întârziere a livrării în cazul în care serviciul de livrare este influențat de factori care nu pot fi controlați de către Chianti Catering. (ex. trafic, condiții meteo, accidente, etc). Cu toate acestea obiectivul principal al Chianti Catering cu ajutorul contractorilor este sa livreze Comanda/Cererea în cel mai scurt timp posibil.

În cazul întârzierii livrării, o eventuala taxa de livrare agreata de parti nu va fi anulată și nu va fi plătită sau sustinuta de către Chianti Catering.

Intarzierile mai mari de 90 minute pot fi compensate cu vouchere sau cu servicii, atunci când utilizatorii ne contactează pe chat sau e-mail pentru raportarea întârzierii.

Prin acceptarea Termenilor de utilizare și Condițiilor contractuale și prin plasarea Comenzii/ Cererii/ Rezervarii acceptați în mod expres faptul că Chianti Catering nu va fi răspunzătoare în cazul oricărei pierderi, datorii, costuri, daune sau cheltuieli care decurg din livrarea cu întârziere.

Vă rugăm să aveți în vedere posibilitatea noastra de a nu putea livra în orice locații. Astfel, este posibil ca, pentru unele locații, Chianti Catering Srl să nu poată onora comenzile (exemplu: locatii aflate la distante mai mari de noi care nu sunt listate in formularele de comanda, instituții ale structurilor statului unde accesul este limitat, clădiri cu acces restricționat publicului larg, zone inaccesibile, etc). În astfel de situații, noi vă vom informa folosind datele de contact pe care ni le furnizați atunci când plasați Comanda/ Cererea/ Rezervarea.

În cazul imposibilității livrării la adresa/locația indicată, se va proceda la anularea respectivei comenzi sau se va asigura livrarea la o adresă alternativă, sau se vor gasi solutii bilateral acceptate de parti.

Prin acceptarea termenilor de utilizare și condițiilor contractuale, a Politicii de confidențialitate Dumneavoastră ne autorizați să folosim, să stocăm sau să prelucrăm informații cu caracter personal, în scopul de a oferi livrarea Produselor/ Serviciilor. Astfel se pot dezvălui anumite date cu caracter personal unor terțe părți în cazul în care acest lucru este cerut de lege sau în scopul asigurării livrării Produselor/ Serviciilor. Mai multe informații in acest sens pot fi găsite in Politica noastră de confidențialitate.

Aveți dreptul de a solicita o copie a informațiilor personale pe care le deținem de la dumneavoastră. Vă rugăm să ne contactați telefonic sau la adresa de e-mail comenzi@chianti.ro dacă doriți să solicitați aceste informații.

7.4. Returul, livrarea neconformă sau parțială

Pentru situațiile în care stocurile pentru anumite Produse/Servicii listate pe Platformă sunt epuizate la momentul plasării COMANDA/REZERVARE, Chianti Catering oferă Utilizatorilor săi posibilitatea de a selecta din Platformă alte Produse/Servicii asemanatoare sau eliminarea din Comandă a Produsului epuizat sau anularea integrală a Comenzii sau solicitarea de a fi contactat direct de un reprezentant al Comerciantului pentru soluționarea problemei.

Raportat la opțiunile de mai sus, în cazul în care Chianti Catering Srl poate livra doar o parte a Comenzii/ Cererii/ Rezervarii (întrucât unele produse sunt indisponibile), un reprezentant al Comerciantului va putea să ia legătura cu dumneavoastră telefonic, pentru a vă informa cu privire la lipsa Produsului/Serviciului din stoc și pentru a propune variante de produse înlocuitoare care au aceleași caracteristici ca produsul epuizat. În cazul în care nu doriți înlocuirea Produsului/Serviciului, aveți dreptul de a opta pentru eliminarea acestuia din Comandă sau pentru anularea integrală a Comenzii/ Cererii/ Rezervarii.

În oricare dintre situații, veți obține rambursarea sumei achitate pentru Produsul/Serviciul din Comanda/Cererea respectivă, în cazul în care ați optat pentru metode de plată electronică.

Fiind produse/servicii de Catering ce necesita cantitati si/sau costuri de pregatire/ preparare/ organizare, in vederea livrarii, majore din partea companiei noastre, in cazul în care nu sunteți găsit în vederea livrării Produselor/ Serviciilor conform indicatiilor din  Comanda/ Cerere/ Rezervare, după ce reprezentantul Chianti Catering va încerca apelarea dumneavoastră online (mail + Chat) si telefonic, de cel putin trei ori consecutiv, fără succes, livratorul va returna catre Chianti Catering Srl produsele/serviciile din Comanda/ Cererea/ Rezervarea efectuata, iar dumneavoastră veți pierde contravaloarea produselor/serviciilor deja achitate.

Prin acceptarea Termenilor si Conditiilor, acceptati acest fapt si il asumati in consecinta.

În cazul în care unul sau mai multe dintre Produsele/Serviciile din Comanda/ Cerere/ Rezervare nu corespund cu Produsele/Serviciile livrate, aveți dreptul de refuza primirea acestora, situație în care contravaloarea Comenzii/ Cererii/ Rezervarii va fi restituită în totalitate către dumneavoastră în cazul în care ați optat pentru metode de plată electronică.

Acest lucru se va putea face doar pe baza unei sesizari transmise online catre Chianti Catering in care se specifica in detaliu diferentele dintre Produsele/Serviciile din Comanda initiala si Produsele/Serviciile livrate.

Pentru a evita orice neclaritate, veți putea refuza doar recepționarea integrală a Comenzii/ Cererii/ Rezervarii. Pentru situația în care intenționați refuzarea unuia sau mai multor Produse, dar nu a întregii Comenzi, veți avea posibilitatea de a parcurge procedura de retur în condițiile descrise mai jos.

  • Dacă după livrare constatați existența unor produse lipsă, neconforme sau deteriorate vă rugam să ne contactați in Help Center-ul din aplicație sau la adresa de e-mail: comenzi@chianti.ro. În conformitate cu art. 11 din Legea 449/2003, în cazul lipsei conformitatii Produselor livrate, puteți solicita înlocuirea produsului sau returnarea produsului si a contravalorii acestuia. Înlocuirea produsului este posibila doar în limita posibilitatii inlocuirii/ pregatirii/ prepararii acestuia in timp util. Din motive de igienă și protecție a sănătății, înlocuirile sau returnările nu sunt acceptate pentru alimentele gătite sau pentru produsele susceptibile a se deteriora rapid.

Pentru a putea evalua gravitatea situației, va fi necesar să ne transmiteți dovada neconformității (poze, înregistrări video, etc.). În funcție de gravitatea situației și dacă se va constata că reclamația dumneavoastră este întemeiată veți avea dreptul, după caz, la înlocuirea Produsului/ Serviciului (acolo unde este posibil) sau la rambursarea totală sau parțială a contravalorii Comenzii/Cererii.

În toate cazurile, cheltuielile de returnare sau înlocuire suplimentare vor fi suportate de dumneavoastră.

Reclamațiile efectuate cu rea-credință și/sau folosirea abuzivă a Platformei, în vederea obținerii contravalorii comenzilor pot atrage suspendarea sau blocarea accesului dumneavoastră in viitor la Platformă.

În cazul în care unul sau mai multe dintre Produsele/ Serviciile din Comandă au fost înlocuite iar prețul acestora este mai mare decât prețul Produsului selectat inițial, veți avea dreptul la rambursarea diferenței de preț, dacă înlocuirea a fost realizată fără acordul dumneavoastră prealabil. Prețul Produselor care au înlocuite cu acord prealabil, va fi suportat integral de dumneavoastră, în eventualitatea în care acesta este mai mare decât prețul Produsului selectat inițial.

În cazul în care unul sau mai multe dintre Produsele/Serviciile din Comanda/Cerere lipsesc din comanda livrată, veți avea dreptul la rambursarea sumei achitate pentru Produsul/Serviciul lipsă. Într-un astfel de caz, va trebui să transmiteți dovada prezenței produsului lipsă pe bonul/factura fiscala, sa o evidentiati la receptie și să precizați echipei de livrare acest aspect. De asemenea, trebuie comunicat de indata atat pe mail cat si telefonic incidental catre Chianti Catering Srl.  

Chianti Catering Srl, prin reprezentantii sai, vor lua de indata masuri de remediere a acestor aspecte si vor gasi cele mai bune solutii in acest sens.

Pentru a evita orice neclaritate, conform art. 16 din O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în contractele încheiate cu profesionistii, sunt exceptate de la dreptul de retragere produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost realizate la comanda pentru un consumator, precum și produsele din categoria proaspete și congelate, legume–fructe, pește și panificație (produse care sunt susceptibile a se deteriora rapid, cum ar fi cele din clasa de preparate dedicate meniurilor de catering dedicate evenimentelor).

Returnarea Produselor/ Serviciilor va fi supusă în orice situație politicii de retur a Chianti Catering Srl, analiza fiind facuta în baza comenzii, facturii emise sau a bonului fiscal și a cărții dumneavoastră de identitate. In urma analizei efectuate, va exista o propunere de solutionare ce trebuie acceptata de ambele parti.

Cheltuielile directe de returnare a Produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului/Utilizator.

Contravaloarea Produselor/ Serviciilor din Comanda/ Cererea care au fost returnate de dumneavoastră, atât prin denunțarea unilaterală a contractului de vânzare la distanță, în conformitate cu dispozițiile O.U.G.34/2014, cât și pentru motivele de neconfirmitate enumerate mai sus, va fi rambursată în mod direct de Chianti Catering Srl, prin metodele stabilite împreună cu dumneavoastră (numerar, banca, card de credit, vouchere contravaloare, etc).

Pentru oricare motiv de rambursare a sumelor plătite, contravaloarea Produselor/Serviciilor în legătură cu care au fost formulate reclamații și care au fost soluționate în mod favorabil, va fi rambursată în mod direct de către Chianti Catering într-un termen de cel mult 30 de zile, termen ce va începe să curgă de la momentul soluționării reclamației.

Astfel, contravaloarea Produsului/elor si/sau Serviilor va fi restituită după cum urmează: (i) pentru Comenzile achitate cu card bancar prin restituire in contul din care a fost efectuata plata, iar (ii) pentru Comenzile achitate ramburs prin restituirea contravalorii Produsului/elor in contul IBAN pus la dispoziție de către dumneavoastră.

Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand transportul/returul Produselor/Serviciilor, achitata de către dumneavoastră, nu se rambursează.

8. Link-uri pentru site-uri terțe

Acest Site poate conține link-uri către alte site-uri, altele decat site-ul Chianti Catering Srl: http://www.chianti.ro

Nu reprezentăm sau asumam calitatea produselor și serviciilor furnizate de către astfel de terți și nu avem vreun control asupra conținutului sau disponibilității acestor site-uri. Astfel, nu ne putem asuma nici un fel de responsabilitate pentru conținutul site-urilor Comerciantilor și părților terțe sau a serviciilor sau bunurilor pe care acestea vi le oferă.

Utilizarea unor astfel de link-uri este condiționată de dorința dumneavoastră de a le accesa. Când alegeți să accesați un site terț ar trebui să parcurgeți, înainte de utilizarea acestuia, Termenii și condițiile de utilizare a respectivului site.

Chianti Catering nu își asumă nicio responsabilitate și nu va fi răspunzător pentru nicio daună sau viruși care ar putea să vă infecteze computerul sau dispozitivul (tabletă, telefon mobil, smartwatch, etc) sau alte bunuri în urma accesării, utilizării, sau descărcării oricărui material, informații, text, imagini video sau audio de pe aceste terțe site-uri.

9. Limitarea răspunderii

Chianti Catering a luat toate măsurile adecvate pentru a se asigura că informațiile disponibile pe website sunt corecte și fără erori. Ne cerem scuze pentru eventualele erori sau omisiuni care ar putea apărea. Nu putem garanta că utilizarea Platformei va fi fără erori sau potrivit scopului în timp util.

De asemenea, nu putem garanta întreaga funcționalitate, acuratețea și fiabilitatea Platformei și nu oferim nicio garanție, expresă sau implicită în legătură cu îndeplinirea obiectivului sau corectitudinii. Nu ne asumăm nicio responsabilitate pentru nicio daună sau viruși care ar putea să vă infecteze computerul, dispozitivul (tabletă, telefon mobil, smartwatch, etc) sau alte bunuri, în urma accesării sau utilizării acestei Platforme.

Răspunderea Chianti Catering Srl pentru furnizarea Produselor și Serviciilor de pe Platformă este limitată la obligațiile impuse de normele legale aplicabile.

Chianti Catering a luat toate măsurile adecvate pentru a preveni frauda informatică și pentru a se asigura că toate datele colectate de la dumneavoastră sunt stocate în siguranță conform standardelor internaționale.

Cu toate acestea, nu putem fi trași la răspundere în cazul extrem de abuz al serverelor noastre securizate sau cele ale terților.

Noi putem subcontracta orice parte sau părți din serviciile și bunurile pe care le oferim și ne atribuim orice parte sau părți din drepturile noastre în temeiul acestor termeni și condiții fără consimțământul dumneavoastră și fără vreo obligație de a vă notifica.

10. Utilizarea Platformei

Puteți utiliza această Platformă în conformitate cu acești termeni și puteți imprima și/sau descarca informatii de pe acest website pentru utilizare personală, dar nu în scopuri comerciale. Nu aveți permisiunea:

– de a stabili un link între acest website sau orice alt website, sau de a încadra orice parte a acestui website fără acordul nostru prealabil;

– de a realiza acțiuni de hacking, de a utiliza acest website pentru a transmite viruși informatici sau de a utiliza acest website în scopuri ilegale;

– de a utiliza în scopuri necinstite sau modifica conținutul pe care îl copiați de pe acest website sau de a utiliza acest conținut fără publicarea avertismentelor de copyright si alte drepturi de proprietate intelectuala pe care le utilizam în legătură cu acest conținut, înacelași mod și în aceeași forma prezentate pe website.

In conditiile in care incalcati termenii sau politica noastra privind protectia datelor personale, putem suspenda sau bloca accesul dumneavoastra la Platformă.

În cazul nerespectării Termenilor de utilizare și condițiilor contractuale și a utilizării necorespunzătoare sau cu rea-credință a Platformei, putem suspenda sau bloca accesul la Platformă.

Accesul la Platformă poate fi suspendat sau blocat în situațiile în care folosiți un limbaj sau comportament inadecvat, intimidant, ostil, degradant ori ofensiv atunci cand ne contactati.

11. Prelucrarea datelor cu caracter personal

Te rugăm sa parcurgi Politica de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, care face parte din prezentul Document.

12. Folosirea cookie-urilor

Vezi Politică de cookie, care face parte din prezentul Document.

13. Revizuiri ale termenilor și condițiilor

Chianti Catering poate, în orice moment și fără notificare prealabilă, să revizuiască acești Termeni de utilizare și condiții contractuale. Acesti termeni trebuie cititi si asumati de Client/Utilizator de feicare data cand Comanda/ Cere/ Rezerva un produs sau serviciu pe: http://www.chianti.ro

Utilizatorul Platformei trebuie să citească cu atenție Termenii de utilizare și condițiile contractuale și să respecte oricare și toate aceste revizuiri, motiv pentru care va trebui să vizitați aceasta pagină a site-ului nostru de fiecare data înainte de plasarea unei comenzi, pentru a lua cunoștință de versiunea la zi a Termenilor și Condițiilor.

14. Legislație aplicabilă și jurisdicție

Prevederile prezentului document, condițiile și restricțiile stabilite prin acesta sunt guvernate de legea română. Instanțele competente din România vor avea jurisdicție exclusivă asupra oricăror și tuturor disputelor ce vor apărea din sau se vor referi la sau vor fi în legătură cu prevederile Termenilor de utilizare și/sau Conținutul site-ului sau în cazul disputelor în care acești Termeni de utilizare și/sau acest site vor fi considerate fapte relevante pentru astfel de dispute.

15. Modalități de contact:

Utilizatorii ne pot contacta pe Chat în intervalul orar 10:00-17:00, prin email in orice moment al zilei  sau telefonic la numerele listate in contact pe www.chianti.ro , respectand intervalele urmatoare:

  • L-V – 10.00 – 17.00
  • S-D– 10.00 – 14.00

De asemenea utilizatorii ne pot contacta oricând la adresa de e-mail: comenzi@chianti.ro